79 / 100

Ataşehir ofis taşıma denildiği zaman, ilk olarak bir iş yerinden, başka bir iş yerine taşınma süreci akla gelir. Buna ofis taşımacılığı ismi verilir. Günümüzde evden eve nakliyat kadar ofis taşımacılığı da popüler bir hale gelmiştir. Neredeyse, kamu ve özel birçok kuruluş, ofis taşımacılığı hizmetine ihtiyaç duyar. Nakliyat firmaları günümüzde en sık kullanılan firmalar arasına girmektedir. Bilindiği üzere, ofis eşyaları önemli ve hassastır. Firmamız bu konuda güvenilir ve profesyonel hizmet verir.

Yazı İçeriğimizde Neler Var?

Ataşehir Parça Ofis Taşımacılığı

Ataşehir ofis taşıma işlemlerinden biri de parça eşya taşımacılığıdır. Adından da anlaşıldığı gibi, parça eşyalar, şehir içi ya da şehir dışına parça parça taşınır. Yani bir nakliyat aracının için de birden fazla ofise ait olan parça eşyalar taşınır. Buna parça eşya taşımacılığı denir. Bu nakliyatın yapılabilmesi için, parça eşyaların aynı güzergahta olması gerekir.

Eşyalar farklı kişilere ait ve önemli olduğu için, kesinlikle bir karışıklık olmamalıdır. Normal bir nakliyat fiyatına göre, maliyeti düşük ve ekonomik olan parça eşya taşımacılığı, birçok kişi tarafından tercih edilir. Önemli olan firmanın bu konuda profesyonel hizmet vermesi ve yetki belgesi olmasıdır. Firmamız bu konuda en doğru ve kalitelidir hizmeti vermeye çalışır. Teslimat ve taşımacılık, uzman bir ekip sayesinde yapılır.

Ataşehir Ofis Taşıma
Ataşehir Ofis Taşıma Hizmetleri

Ataşehir Ofis Depolama

Ataşehir ofis taşıma tüm hizmetlerinin yanı sıra, ofis depolama hizmetide sağlar.  İşyerlerin de dosya ve bazı evraklar çok önemlidir ve saklanması gerekir. Bunun için, bir ofis depolama hizmetine ihtiyaç vardır. Ofis depolama işlemleri, dolap, konsol ya da kesonlara yapılır. Bu sayede hem ofis daha düzenli ve dekoratif görünür, hem de kaliteli ve muntazam bir ofis depolama hizmeti gerçekleşir. Odaya uygun dolap ya da konsollar satın alınabilir ve depolama bu malzemelere yapılabilir.

Göktürk Ofis Taşıma,Maltepe Ofis Taşıma, Sarıyer Ofis Taşıma, İstanbul Ofis Taşıma,Adalar Ofis Taşıma,Şişli Ofis Taşıma,Maslak Ofis Taşıma

Ataşehir Ofis Eşyası Taşıma

Ataşehir ofis taşıma her türlü ofis nakliyatını büyük bir özenle ve hızlı bir şekilde gerçekleştirmeye çalışır. Ofiste buluna her türlü önemli evrak ya da bilgisayar, tablet, teknolojik aletlerin hepsi, firmamız tarafından güvenle taşınır. Eşyalardan herhangi bir hasar ya da kayıp olmasından firma sorumludur. Eşyalar nakliyat aracına, özenle paketlendikten sonra koyulur. Teslimat sürecine kadar da büyük bir dikkatle getirilir.

Ataşehir Şehirlerarası Ofis Taşıma

Ataşehir ofis taşıma işlemlerinden biride şehirler arası nakliyat hizmeti vermesidir.  Şehir dışı nakliyat, ancak uzman bir ekip sayesinde yapılır. Eşyaların uzun bir yola gidecek olması, kırılma, hasar görme gibi durumlara ihtimal doğurabilir. Bunun için nakliyat firması çok önemlidir. Ofis eşyalarının riske atılması, olumsuz sonuçlara sebep olabilir. Nakliyat aracı ve personel hizmeti, şehirlerarası taşımacılıkta daha da önemlidir. Gidilecek adrese, doğrudan gidilebilmesi, aracın çok fazla yakıt yakmaması, müşteri için maliyet olarak, daha karlı olacaktır.

Ataşehir şehiriçi Ofis Taşıma

Şehirlerarası ofis taşıma işlemleri kadar, şehiriçi taşıma işlemleri de son derece önemlidir. Eşyaların durumunda bakıldıktan sonra, firma tarafından gönderilen araçla, eşyalar taşınır. Firmamız bu konuda sorunsuz hizmet ve müşteri memnuniyetini ön planda tuttuğu için, şehiriçi ofis taşımacılığı kısa sürede yapılır.

Ataşehir Ofis Nakliyat

Ofis taşımacılığı için yapılan en önemli hizmetlerden biride ekspertiz hizmetidir.  Firmamız, ofisinize ekspertiz göndererek, eşya sayısı ve durumu gibi, önemli detayları belirler. İşlem firmaya ait ve ücretsizdir. Ekspertiz sonrası, firma ve müşteri karışıklıklı imza atarak, bir sözleşme imzalar. Ofis binasının konumu ve asansör olup olmadığı, fiyat açısından önemli detaylardır. Paketleme ve kutulama işlemleri, firmaya aittir. Yine eşyalar ofise ulaştığında firma tarafından yerleştirilir.

Ataşehir Sigortalı Ofis Taşıma

Arnavutköy ofis taşıma hizmetlerinin en önemlisi, sigortalı bir nakliyat gerçekleştirmesidir. Eşyalara değer biçilmeden nakliyat süreci başlamaz. Yapılan sözleşmenin imzalanması ile birlikte sigorta süresi de başlar. Eşyalar zarar görürse, tüm masraflar firma tarafından karşılanır.

Müşterinin haklarını koruyan bir sistem de çalışan firmamız, taşımacılık işlemi yanında temizlik ya da mobilya kurulumu gibi, toplu hizmetler de verir. Sizde ofisinizi taşımak ve güvenli bir süreç geçirmek isterseniz, firmamızla iletişim kurabilir, detaylı bilgi alabilirsiniz. Fiyatlar ekonomiktir ve her bütçeye uyacak şekilde sunulur.